Dyldrm 3 aydan bildiriuorum 1 aylıktan beri aynı durumdayız biz sadece kucakta uyuyoruz.Kollarım koptu artık 2020 erkek bebekleri böyle sanırım kimle konusaam bu şekilde..elinden geldiğinde uyutmaya calış her gün aynı saatte banyo yaptır beslersen bi tık iyş geliyor ben aksamı düzene soktum ama gündüz asssla düzenimizz olmuyor cok inatcı.Annem 40 gün yanımdaydı 1 kez iş yapamadım hala yapamıyırum..haffasonu eşimle yapıyoruz,yemekte yarım saatte ne hazırlayabilirsem onlar oluor ve mutsuzum artık hiç bir şeye yetişememekren