Misssimsek Kızlar 3 aylık oğlum var. Yarın ankara ya gidice m ve gitmişken de oğluma kışlık birşey alicam inşallah. Bana onerebileceginiz hem uygun hem kaliteli bebek mağazaları var mi. Şimdiden teşekkürler 💕💕
Ftmlssa Misssimsek valla bilemedim şimdi kaliteli deyince bizde ayda bir gdyoruz Ankara’ya ilcedeyim🤗hep bilindik markalar aklıma geliyor artık AVM ler daha kolaylık olduğu için oraya girince herşeyi alp çıkıyoruz bizde önce ebebek lcw hm civil vs tek bildiğim Sincan’da minicity ama kaliteli diyemem fiyat çok uygun hamileyken gitmiştim bu arada gimsada felanda lcw ürünlerini uygun fiyatına oluyor geçmiş sezon ürünlerini satıyorlar
Alpingo Misssimsek kentpark ve cepa karşılıklı ,kentparkta carters,lcw çok güzel cepada da joker ,kitikate,idil baby,hm gibi mağazalar var bütün ihtiyaclarını karışılarsın
Misssimsek Ftmlssa bende e bebek ve lcw den aldım hamileyken ama internetten almıştım. Ilk defa gorerek alışveriş yapicam ogluma. Heyecanlıyım. 😂
Ftmlssa Misssimsek herşey var orda ama kalite denemez uygun fiyata herşey var ama internet sitesinde bakabilirsin 🥰valla oralara girince cikilmiyor hele bebekle sabah gidince akşam oluyor hcbiyer gezemiyorsun ama çok keyifli ya hayırlı alışverişler sana🤗🤗
Misssimsek Ftmlssa çok cok teşekkür ederim. 6 sene uğraştım bebegim olsun diye hep tedavi için gittim 3 senedir ankara’ya ilk defa oğlumla gezmeye gidice m çok şükür çok heyecanlı ve mutluyum 😊💕
Misssimsek Alpingo cok cok teşekkür ederim. Cepa ya gitmek hiç nasip olmamisti her seferinde birşey çıktı gidemedik. Bu sefer oraya da giderim inşallah 💕💕
Ftmlssa Misssimsek maşallah Allah bağışlasın kuzucugunu😊çok güzel çok bı yandanda yorucu ama her zerresine değiyor Ankara’nın neresindesiniz
Misssimsek Ftmlssa cankirida oturuyorum ben. Arabanın bakımı varmış eşim ona gidecekti bende peşine takıldım. Haftasonu için gidicez inşallah. Eryaman a gidice m. Eşimin kardeşi orda oturuyor.
Ftmlssa Misssimsek oh ne güzel size gezmeler çıkmış valla🤗eryamanda Metromall AVM var orda markaların hepsi var civille minicityi kolayca bulursunuz AVM’de yok onlar iyi alışverişler 😊
Misssimsek Ftmlssa teşekkür ederim. Ah Birde şu virüs olmasaydı. Gidiyorum Ama korkuyorum da bir yandan. 🙁
Ftmlssa Misssimsek ya Ocak doğumlu bebeğim ilk zaman 40i derken çıkmadık pek sonra bu virüs başladı zaten bikac ay evdeydik bizde gdyoruz artık ki Ankara’da baya var ama maske dezenfektan eldivenle alsvers yap bebeği zaten cikarmyoruz arabasından bı şekilde yapılıyor olmasa iyi olurdu bu senenin anneleri hep muzdarip Allah korusun anneleri babaları bebekler bagskligi hepmzden güçlü onlara birşey olmuyor diye biliyorum biz iyi olalimda bakarız evladimiza dikkat et kendine🤗
Misssimsek Ftmlssa aynen öyle. Hamilelikte bende öyle ilk 3 ay riskim vardı oyle çıkamadım sonrada virüs belasi.. hiç kimse hamile halimi gormeden dogurdum 😂 oğlum 3 aylık oldu. Yürüyüş e falan çıkıyoruz bazen ama insan görmüyor bizden ve anneanne babaanneler hariç. Rabbim.bizi ve evlatlarimizi korusun inşallah. Bir an öncede bitip gitsin inşallah şu hastalık.