Mervee44 Selam anneler adet günlerim geçiyor 40 dan sonra 2 defa oldum ilki iyidi ikincisi az az oluyordu ve bu ay olmadım korunmamıza rağmen acaba mı diye düşünmektan tutamıyorum kendi mi sizin de basiniz geldi mi emzirme dönemi adet düzensizliği olur mu ?
Bulutbey Mervee44 bende 23 nisandan beri düzenli olarak oluyordum. Bu ay gecikme yaşadım. İlişki bu ay yok denecek kadar azdı. Ben şehir dışına gittim vs. Düzensizlik olması olağan diye biliyorum. Umarım benimki de düzensizliktendir 🙏🏻