Eminannesi benim zebra tipi stor perde yani bi kademe açınca tul gibi oluyor hatta tülden daha da ince olabilir gayet aydınlık oluyor. Birde halıcılar falan temizliğini yapıyor halinizi veriyorsaniz yıkamaya onla verebilirsiniz. Ben kendim banyoda da yıkıyorum biraz zor olabiliyor ama tülden daha iyi duruyor pencerem çok büyük değil.