Begum Boşuana vurmayın eskilerin söylediği şeylerin bir kısmı da uydurma bence ya. Çocugun kafası üşür hele kış aylarında hic yapmayın. Bir de bıngıldagı var o makineleri kullanmak tehlikeli
Svtperva suca evet biliyorum bizde 7 günlükken yapacaktık ama maalesef Bebeğim sarılıktan hastanede kaldığı için yapamadım 😏
Svtperva Milaninannesi benim kızımda saçlı doğdu ama arka taraflar dökülmeye başladı yattığından dolayı sanırım
Nagihanysn Svtperva bizde düşünüyoruz sıfıra vurdurmayı çünkü çoğu saçı döküldü sonra çıktı dökülmeyenlerde çok uzadı tel tel havaya kalkıyor 😂 bizde tereddütte kaldık kestirsek bıngıldağına birşey olur mu diye 🤷♀️