54 günlük bir kız bebeğim var. Normalde de sancılı bir bebekti ama 2 gündür çok fazla gaz sancısı çekiyor. Gazını çıkarmasına rağmen rahatlamadı bi türlü, uyumuyor sacısı çok olduğunda ne biberonu ne de beni emmiyor. Biogia damla kullanıyorum iyi de geliyor ama yeterli gelmiyor sanırım. Rezene kaynatıp bir çay kaşığı veriyorum ama bitmedi sancısı. Bu biogia damla yanında başka damla kullanan var mı???