Kızlar bugün pazardan eve dönerken (daha pazardan cıkmamıstık) kasis var yolda tek değil ama ortası yarık gibi her geçtiğimizde arabayla takılıyorum ordan bugün yine takıldık biraz fazla ittirdim öndeki küçük tekerlek kırıldı Allahım pazardan eve kadar kırık tekerlekle geldik ağırlığı diğer kola vere vere dönmüyorda yürürken deli oldum e bebekten almıştık daha 1 sene anca olmuştur garantiye girer mi yoksa kullanıcı hatası diye mi geçer