3buçuk aylık kızımın elleri sürekli yumruk şeklinde. Neden olbilir bu. Bi ara açtı ellerini sonra tekrar kapattı. Ben zorluyorm açaın diye ama açmıyo. Doktorum kontrole gittiğimzde ellerini açıyomu diye sormuştu 2 aylıktık o zmn açıyo demiştim. Ama şuan kapattı açmıyo