kivirciginannesi Kızlar evin her yeri oyuncak ben oda yapmadım daha yanımızda beşiği, kanepe altları, baza altı, dolap içi her her oyuncak ev aşırı dağılıyor böyle en fazla toparlayabilecek ne kullanıyorsunuz? Oyuncak filesi gördüm nette kullanışlı oluyor mu…
SeymaBeyza kivirciginannesi netten baktim simdi olur bence niye olmasinki.Ben plastik cekmeceli dolap aldim.🤷♀️ Gene bile sigmayanlar var.Odasi bos oda yapmadik henuz top havuzu,svava salincagi fln orda duruyor.Ardiyem gibi suan 😅 Nette plastik oyuncak kutulari vardi 80 litrelik ama almadim bir ara dusunmustum.Oyle iste.
kivirciginannesi SeymaBeyza benimde odası aynı şekilde 😂biz salıncağı oturduğumuz odaya kurduk, 80 lt baya alır galiba
SeymaBeyza kivirciginannesi Bende hamak kurcam bakalim cok sevdi hamagi.Suan uyuyo icinde.Para verip aldigimda boyle rahat uyumadi🤪.Alip evime getirecegim. Oyuncaklarinin bir kismini kaldirdim eve gidince de bazilarini kaldircam.Oynamadiklarini koyarim bir yerlere.Azaltmaya calisabilirsin kac aylikti senin bebis? 🥰
kivirciginannesi SeymaBeyza 2 yaş canım benimki azaltmaya çalışıyorum ama hep hediye kıyamıyorumm :) bebişler öyle işte ne yapacakları belli olmuyor :))