Merhabalar.
29 gün evvel sezaryenle doğumum gerçekleşti. Hamileliğimde çok fazla çatlağım olmuştu benim ve karnımın üzerinde boylu boyunca siyah bir çizgi var. Şu an kilolarımın büyük bölümünü vermiş olsam da cildimin dokusu buruşmuş bir kumaş gibi geliyor elime. Korse kullanıp kalan kilolarımdan da kurtulmak istiyorum fakat bir sorum olacak tecrübeli annelere. Göbek eski düz halini alabiliyor mu yoksa hep böyle yumuşak, lokum gibi bir kıvamda mı kalıyor? Yani karnım bir daha hiç sertlesmeyecek mi? Sarkmalar kaçınılmaz mı?