Deletedmom7 Bebeklerde boyun eğriliği Bugün bebeğime dört ay aşısına götürdüm hemşireler sizi korkutmak gibi olmasın ama sanki bebeğiniz de boyunu eriliği var gibi dedi yaşayanlarınız var mı nasıl anladınız tedavi oldunuz mu tedaviniz nasıl geçti