Yesimzynp Canım bazı aşılar sadece pazartesi günü oluyor o yüzden sağlık ocağını arayıp gün istemelisin. Ben her aşıda hemşiremizi arıyorum hangi gün uygunsa o gün gidiyoruz. Birde zaten arayarak gidin malum virüs var diye herkesi aynı güne almıyorlar saat veriyolar