Kızım 9+2.bu gün sağlık ocağına götürdüm 3 ayda sadece 300 gr almış boyu 1 cm tek uzamış üstelik kansızlık varmış kızı da moralim çok bozuldu herşeyi veriyorum ek gıda günde 4 öğün veriyprum ve emziriyorum meyveden veriyprum herşeyi organik verilmeye çalışıyorum uykusu çok düzensiz ondan mı böyle 4 aylık kıyafetler oluyor rahatlıkla günde 3 kakalı bez 2 çişli bez alıyorum 7,800 kilosu ben kilo takıntısı olan biri değilim ama gelişimi geriledi önümüzdeki ay bir çocuk doktoruna gösterecem pandemiden dolayı doktora en son 1 aylıkken götürdüm henüz dişte çıkarmadı 😔😔