de-met01-46 merhaba anneler kandamlası başladık bebelerime kac ay kullanılması gerek nicin kandamlası başlatıyolar acaba pek sev mediler benimkilerde kac ay devam etmeliyim kullanmm şartmı
Damlakurutoprak de-met01-46 bizde 8 aylığız 4. Aydan beri kullanıyorum sağlık ocağının verdiği kabız yaptı biz başka marka aldık
eylulmin Damlakurutoprak siz kendiniz mi başka marka aldınız yoksa doktorunuz mu önerdi? Ben de sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum ama şu sıralar doktora gitme imkanım yok. Kızımın bir sorunu da yok çok şükür. Acaba ben kendim araştırıp alabilir miyim? Zaten herkes belli başlı markaları kullanıyor
Damlakurutoprak de-met01-46 biz anlamamıştık kan damlasının kabız yaptığını 1 hafta kullanmadım çocuğun kabızlğı geçince değiştirdim şuan çok rahatız şükür hem o zaman sadece mama kullanıyoduk ona rağmen kabızdı şuan ek gıdada kullanıyorum kayı şeylerde yiyo ama kabız olmuyo çok şükür
Damlakurutoprak eylulmin bize eczacı söyledi aldık o an benimde doktora gitme şansım yoktu karantinadaydım sonra doktora sordum en iyisi bu bende çocuğuma bunu kullandım dedi