Kızlar 1 ay 5 günlük bebeğim var gaz sıkıntımız var herkeste olduğu gibi 🤦♀️ bugün sağlık ocağına gitmiştim ebe ye söyledim gazı var diye mamasının içine birazcık zeytinyağı damlat dedi. Bende bilemedim yapan ya da böyle bir şey duyan var mı aranızda. Bu arada biogaia da kullanıyoruz