Cnnfdn Fazla değil bence benim oğlum biraz daha fazlaydı hatta 4 aylıkken. Ama anne sütüyle diye bi şey dememişlerdi. Şimdi mama içiyor ben de dengelemeye çalışıyorum fazla olmasın diye. Bence kilo almayacak olan çocuk mama ya da meme farketmez almıyor hiç. Doğum kilosuna göre iyiyse normaldir