Kızlar günaydın. Bugün sağlık ocağına gittik oğlumun aşısı vardı 4 ay 2 günlük oğlum kilosu 8.100 gram çıktı ebemiz kilonun normalden fazla olduğunu ve 4 saatte bir mama vermemi söyledi. Ama benim oğlum asla ve asla dayanmaz 4 saat öyle bi ağlıyor batıyor ki acıkınca emzik bile almıyor ortalaamıyoruz illa yemek yicek. Sizce obez mi olur böyle giderse korkuyorum. Bu arada ben ve babası iri yapılı kemiklerimiz iri acaba bize mi çekmiş bilemedim. Ben göz göre göre onu ac bırakamam ki biz bile ac kalınca dayanamıyorken 4 aylık bebeği ac mi birakiyim. Mama olarakta hipp marka kullanıyorum. Görüşlerinizi bekliyorum kızlar