Emircik Oğlum üstünü örttürmeyi hiç sevmiyor uyku tulumu almam lazım ama anlamadığım şeyler var tog değeri vs ben nasıl bi uyku tulumu almalıyım büyük mü üstüne tam mi olsun yada ne bilim kaç tog alıcam e bebekte ki var bide Waikiki de kiler kalın biraz anlamadım bişey yardımcı olurmusnuz lütfen
Bebekliev Emircik bununla ilgili bir paylaşım vardı ekran resmi olarak atayım size tulumun toğ degerine göre içine ne giydirmeniz gerektiğini söyluyor
Asli123 Emircik her markanın tog değerlerinin ısı derecesi farklı oluyor. Alacağınız marka da üzerinde yazan ısıya göre evinizin ısısını karşılaştırın. Size uygun olanı tercih edin.
-erCansu- Emircik lcwdan aldım 1.7 tog olandan içine sadece kısa kollu zıbın giydirdim evinde geceleri 20 derce falan oluyodu ayaklarında muslin battaniye ortuyodum okadar bı kışı güzel bı şekilde geçirdik 😅
Asaf0625 Emircik ben Instegramda elauykutulumlari diye bi sayfa var ordan sipariş verdim cok memnun olan var e bebek civil wk deki tulumlar terletiyo şansımı bide böyle deniycem
Yagmur46 Canım Bizim ev kışın soğuk oluyor,ben o yüzden LCW den 2.8 tog olanını tercih ettim. Ama senin ev soğuk değilse 1.5 veya 1.7 iyi olur bence. Gerçi bi arkadaş ekran görüntüsü atacam demiş ama. Ona göre hareket edersin olmadı
Emircik Yagmur46 benim evimde soğuk oluyor suan giydiriyor musunuz peki daha erken mi tulum icin ayağını cıplak mi birakıyısunzu bide
Yagmur46 Emircik yok şimdi tulum giydirmiyorun canım. Alt üst pijama takımı giydiriyorum. Altta ayaklı pijama üzerine ayaksız pijama olacak şekilde. Üzerine de ince bir battaniye. Doğduğu günden beri hiç çorapsız yatirmadim canım ben