Candyy cuma günü bime geliyormuş hava nemlendirici bundan alıp da memnun kalan var mı anneler ve bebek için gerekli mi
Deletedmom388 Candyy Ben almıştım baya önce.Özellikle kışın petekleri açınca ben bile rahatsız oluyorum hava kuruluğundan,kızımın odasına aldım.Gayet iş görüyor,nem ve sıcaklık ölçer de kullanıyorum. %40 %60 arası olmalıymış,ona göre ayarlıyorum,memnunum🌸
Esilaninannesii Candyy ben de şimdi gördüm sohbet açmadan önce eski yorumlara bakayım alan olmuş mu diye sizin postunuzu gördüm aldınız mı bu üründen memnun musunuz ?
mirayilknurtolga Candyy xbirisi Esilaninannesii Aybuke_ Ben hamileyken gelmişti yine bu model, almıştım. Çok burnum tıkanıyor diye rahatlatır demişti doktor, tavsiye etmişti. Küçük bir yer var oraya da nane yağı damlatıyordum mis gibi oluyordu. Şimdi kızımın odasında kullanıyorum. Gayet kullanışlı. Düşünebilirsiniz.
xbirisi bu nasıl bilmiyorum ama biz sabah uyandığımızda boğazımızın yandığını hissediyoruz havanın kuruluğundan. bizim öyke oluyorsa bebeğimizin de oluyordur. biz de almayı planlıyoruz
Esilaninannesii Candyy evet onun için sormuştum zaten şnşallah yetişebilirsem alacağım canım yorumlar olumlu 🙈