Tazeanne38 mada ya bende kullandım başta fışkırır tarzda kusma yaptı benimkinde fakat memnun çok kişi var birde doktorumuza sormuştum bebelac hiç tavsiye etmiyorum dedi nasıl dedi bir marka var birde yan ürünü var öyle düşün dedi içeriği iyi değil dedi
Cnprtk mada ben kullanıyorum halla 2 ay emzirebildim şu an bebeğim 11 aylık hala bebelac içiyor gayet memenunum. Ancak bebelac gold nurticar tavsiye ederm
Kiraz mada bence gayet iyi ben kullanırken kilo alımı iyiydi bir ara çok ishal oldu ama diş yüzünden sonra geçmişti mamaya bağlamadım bebelaca gince kusmasıda bitmişti bence verebilirsin ebbeğine bebelac gold
Alparslaninannesi Hangi mamanın iyi olduğunu deneyerek kendiniz karar verebilirsiniz ancak benim çocuğuma iyi gelmeyen mama sizin çocuğunuza iyi gelebilir. En mükemmel bileşimle hazırlanan mama bile olsa çocuğunda yan etki yaptıktan sonra ne fayda..