3 ay 3 günlük oğlum var kızlar rota aşısı zamanı geldi eşime söyledim oda bilmiyor ne olduğunu araştırayım dedi ilçede oturuyoruz evimizin altında eczane var eşim eczacıyla konuşmuş oda para kazanmak için satılıyor çok bir etkisi yok, ben çocuğuma yaptırmadım,2 senedir toplasan 3 tane satmadım falan demiş eşimde gerek yok diyor önemini anlatıyorum ama eczacı söyleyince yanında pek şansım kalmadı gibi 🤷🏽♀️😏 ne yapacağımı bilmiyorum