BelisAyse Metesmom merhaba bestiron’u kaç damla kullanıyorsunuz acaba bende bugün aldım 20 damla yazıyor ama çok mu gelir acaba eczanede de çok olabilir kilo başı ver dediler ama bu kezde yaramazsa
Mickeylover BelisAyse biz kullanıyoruz doktorumuz kabız yaparsa haberleşelm dedi biraz yaptı ama bu ayı bitircem öbğr ay başka bi ilaç istiycem gidnce doktora
Mickeylover BelisAyse doktorunuz mu önerdi ? Bir de rengi var mı onun vegaferon acayip koyu renk ve leke yapıyor sabahları savaş veriyorum ağzın biyere değdirmesn diye 😄
Ata0905 BelisAyse en kotusu kabızlık ve dişlerde leke. İğrenç bişey o eski nesil damlalar. Ocean microfer kullanıyoruz 👌
zerroya BelisAyse bizde kabızlık ve huzursuzluk yaptı kestim şimdi sidefer kullanıyorum gayet iyi memnunum