Ecreee Mrhba arkadaşlar 1yaş aşısı için sağlık ocağından aramadilar..daha vakti varmı ? En son gittiğimde biz sizi aracagiz dediler..ama bilmiyorum ne yapacağımi..sağlık ocağını aramayı düşünüyorum..sizler ne zman yaptırdiniz?
ikizerkekannesi Ecreee benide aramadılar ben aramıştım aşımız var nezaman gelelim diye siz arayın önemli aşılar
bilbakalim 1 yaş aşısı çok önemli belki bir karışıklık olmuştur siz arayın googleye bulunduğunuz ilçenin adını sağlık ocağı diye aratın numaralar var ihmale gelmez kızarmık aşısı su çiçeği çok önemli