ataninannesii Gamzeaselemre masallah ne gulec bebek. iki aylikken oldugu asi sonradan kabuk bagliyor o olabilir
Edakucukuslu Verem aşısı tutmuş canım akıntı bile olabilir korkma 😊 bizimde 4 aylık olmamıza rağmen yeni başladı kızarmaya doktor bir yıla kadar normal dedi korkma hiç🙂
Ozgurbebek Gamzeaselemre verem aşısı ise 3 4 ay sonra bile oluyor mudahele etmeyin kendisi kuruyup kabuk bağlayacak o bölgeye kese falan yapmayın