Hilallll2020 Ben çok kitap okuyan biriyim, evde kocaman kitaplığımız ve bir sürü kitabımız var. Doğduğundan beri engel koymadım, kitap içinde büyüsün, kitap sevsin diye uğraştım. Ona rağmen oğlumun ilgisini çekmedi. Doktorumuz bıkmadan gösterin, ama zarar vermeye kalkarsa yanlış olduğunu söyleyip kaldırın dedi. Şimdilik öyle yapıyoruz. Yani söylenenler gibi önüne koyup bıraktığımız vs olmadığı için onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum.