ESRA_07 Arkadaşlar kızım 9 aylık, kan değerleri vs. öğrenmek için doktora gidicez aç karnına mı gitmek gerekiyor? Gidenler nasıl yaptınız, nasıl geçti, çok canı yandı ağladı mı?
zeynnep ESRA_07 aç tok pek hatırlamıyorum da kızımın caninin yandığını çok iyi hatırlıyorum damarını bulamiyolardi ınş öyle olmaz sizinki.