Kızlar oğlum geçen hafta yarım saat 1 saat arasında emmek için uyanıyordu. Dün akşam balkonda otururken dolunayın artık bittiğiniz gördüm. Acaba gerçekten etkisi olabilir mi diye düşündüm. Oğlum 19 gibi uykuya geçti bir saat sonra mahallede yüksek ses oldu uyanır gibi oldu ama gelen pışpış uyuttum ve totalde 4 saat kesintisiz uyudu. Ağlar gibi oldu hemen emzirdim 4 saat daha kesintisiz uyudu. Allahım nolur hep böyle devam etsin. Sizin uyku durumunuzda değişiklik oldu mu peki