My_son üşümez merak etmeyin. Bebeklerin ve çocukların üşüme oranı yetişkinlere göre çok daha az. Çorap kan dolaşımını engeller. Zaten kışın gün içerisinde sürekli çorapla oluyorlar. Birde üstüne gece de giydirirsek nasıl hava alacak ayakları. Biz bile çorapla yatarken rahatsız oluyoruz. Çorapsız en sağlıklısı 👍