11 aylık kızım saçını yoluyor önceden ara ara elini atıp çekerdi bir iki tel gelirdi eline ama bu ara baya baya çekip yoluyo elinin içi saç oluyor internetten baktığımda 1.5 2 yaşına kadar sürebiliyormuş bebeklerde bu durum aranızda yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz benimle paylaşır mısınız? Kelleşcek diye korkuyorum 😞