Deletedmom60 beyaz tenli bir bebek olduğu için tuttuğumuz yer hemencecik kızarıyor sırtı o yüzden kırmızı banyo yaptırmıştım ama ensesinde saçlarının bittiği yerde de kırmızılık gördüm ilk defa egzama denen şeyden değildir dimi
Dilekmh Deletedmom60 oyyyy sarı Oğlan yerim senin sarı tüylerini 🥰 yok annesi bence değil benim kızımın da ensesinde var gül gibi büyüdükçe kızarıklığı azalıyor
245 Deletedmom60 Benim kiziminda oyle doktora gostermistim hatta normal bebeklerde oluyo buyuyunce geciyor dedi hatta eltimin cocuugundada var korkukcam bise degil yani canim
Deletedmom60 Deletedmom414 245 Azizeguney Ceydakoruc Senemmm11 minikailemmm SeymaBeyza teşekkür ederim hanımlaar 🤗😘
Ceydakoruc Deletedmom60 benim kızda aynı böyle sap sarı bezini değiştirirken bacağını tutsam kıp kırmızı oluyor, ensesinde saç bitimi yerinde ki kızarıklık hemen hemen her bebekte var, sürekli sırt üstü yattıkları için normalmiş sıradan geçicekmiş
Senemmm11 Deletedmom60 bizde de böyle var tam olarak aynı yerde. Doktor sıcaklardan egzama gibi olmuş dedi ama egzama demedi. Şimdi krem ilaç falan versem bebek olduğu için önermiyorum dedi kendi kendine geçer dedi
Bulutbey Deletedmom60 benim oğlumda da var canım geçmedi hatta. Babasının da varmış 😏 hiç dikkatli bakmadım tabi. Kaynanam hemen aa bizim ailenin erkeklerinin nişanı o gibi bir şey söylemişti. Ama bebeğinizin sarışınlığına maşallah ve o sırtındaki tüylerini yerim ya ne tatlı 🧿
Deletedmom60 Bulutbey ben yeni fark edince farklı bişey sandım canım anladım teşekkür ederiz tüylerine kadar tatlı oluyor bu bebeler 😂
SeymaBeyza Deletedmom60 Benim kizimda da var ama bundan daha farkli duruyor ensesinde.Kasiyip yara yapiyor ama bizim minik hassas alerjik bebeklerden.
seydaac Deletedmom60 maşallah ya sarı sarı çok güzel 🤩 benim kızımda da var ilk gördüğümde ben de egzama sanmıştım ama değil doğum lekesi gibi bir şey. Şuan 27 aylık azaldı ama hala var. Leylek ısırığı, melek öpücüğü falan derler 🤭 alnında ensesinde göz kapaklarında olabiliyormuş.
Deletedmom60 seydaac anladım canım göz kapağında var evet ama ensesini hiç fark etmemistim dedim farklı bisey mi acaba
Mom084 Deletedmom60 bizde de var sinirlenince belirginleşiyor belli olmuyor bile saçları geliyor çünkü neyden çıkıyor bilmiyorum ama oluyor
Fatmallper1 Benim oğlum da 5 aylık onunda daha kızarık böyle ense biti mi anlam veremedim ben de sağlık ocağı normal dedi ama bana (onun sarı kafasını yerim ben ya 🤭)
Deletedmom14 Hemanjiom bu canım. Bizde de var ,hatta şişlik de var bizde .damar yumağıymış, öyle dedi doktorumuz. Yayılması gereken damarlar biyerde toplanıyormuş. Bebeklerde genelde olur dedi. 5 yaşına kadar geçiyormuş.