EceKaplann dun dr kontrolumuz vardi 2 aylikdan bu yana hem oksuruyor hem hasiriyir dedim.
Oksurmesinin sebebi tukurugunu yuttugundan. Dogduklarindan agizdan nefes aliyirlardi burundan almayi bilmediklerinden gaz olmasinin bir sebebide buydu buyudukce burundan nefes almaya basladiklar ama hem agiz hem burundan almaya calisincada tukurugu bogazina kaciyor hicbir sıkıntı yok
Hapsirmasi ise refleks dedi