Kızlar selam 👋🏼 3 buçuk aylık bebeğim Var. Normalde akşamları uyuttuğumda Çok güzel uyur ve gece 1 kere Emmek için uyanırdı. Ama son zamanlarda bunu sağlayamıyoruz uyutuyorum bazen 15 dk bazen yarım saat sonra ya da 45 dk sonra uyanıyor akşamları eziyet gibi oluyor resmen 10 kere uyutuyorum sabaha kadar bu böyle sürüyor. Dün gece dolaptan süt çıkarıp verdim onu içince uyudu karnı mı doymuyor acaba bilmiyorum göğüslerim eskisi kadar dolmuyor gibi hissediyorum bende artık. Geceleri mama versem hem bebeğim hem ben rahatlar mıyız? Başına gelen varsa yardımcı olur musunuz? 🙏🏻