Merhaba hanımlar dün sabah iki aylık aşımızı olduk eve geldik bir şeyi yoktu akşam üzeri emzirmeye çalıştım ama memeye gelince çığlığı basıyor tam iki buçuk saat emzirmeyle uğraştım ayakta, yatarak, hoplaya zıplaya ama yok en son beyaz gürültü açtım onunla uyuyarak emdi birazda sağarak verdim normalde keyfi iyiydi yani bi yeri ağrıyor ondan ememiyor desem değil bu sabahta uyku sersemi emzirdim uyandı şimdi yine almak istemiyor ben ne yapabilirim sizlerde böyle sorunlarla karşılaştınız mı nasıl memeye döndürebilirim hepten emmeyi bırakacak diye korkuyorum.