O havalandırma işini ben pek yapamadım ya benim oğlum çok ağlıyordu altını açıyordum ağlar üstünü değiştir ağlar banyo yaptırayım ağlar 🤦♀️ Bide her açtığımda ıslatıyordu beni.. 20 aylık artık bugün banyo yaptırdım mesela orda hava alıyor zaten yavaş yavaş giydiriyorum falan çok sıkıntı yaşamadım yani.. Çok kafanıza takmayın büyüdükçe daha kolay olur ara ara havalndırırsınız daha çok küçük üşüyordur..