14 aylık. İştahı çok iyi maşallah. 14. Dişi geldiği için arada yemiyor. Sürekli memede. 3 ana öğün 2 ara öğün ( meyve ve bebe bisküvisi ) biz ne yersek onu yiyor az tuzlu yapıyorum. Gece 1 kere süt veriyorum. Tek uyku yapıyor akşam 9′da uyuyor gece 5te uyanıyor sütünü içiyor. sonra bidaha 8de uyanıyor.