

Kizlar oğlumun altını degistiricektim ki paketi açtım bezin üzerinde Kurt vardı küçük siyah canlıydı daha 1 hafta önce alınmıştı normalde moltix kullaniodum eşim yanlış almış bu firma neden dikkatli olmuyo bilmiyorum ki bezin paketini de attım kullanan varsa o markanın şikayet hattı varmı acaba boşa gitti verdiğimiz paraya yazık neyse yüzümüzün gözümüzün sadakasi olsun dikkat edin kizlar