Esranur2 Benim bebeğimde 13 günlük, ben saat 12 gibi emziriyorum sonrasında sütüm yetersiz olduğu için 60 cc mama veriyorum. 3 saat sonra uyandırıp bir daha emziriyorum sonrasında 60 cc bir mama daha veriyorum. Ardından 6-7 gibi uyanıyoruz. Sadece anne sütü alıyorsa bebek 2 saatte bir, mama takviyesi varsa 3 saatte bir yeterli oluyor demişti doktorum.