Keşke ben de uyanamasam. Şakası bir yana Nefesinin sesine bile uyanıyorum 6 buçuk senedir(Büyük oğlundan dolayı) derin uyku nedir bilmiyorum yaw.
tek kaldığınızda uyanırsınız diye düşünüyorum üzülmeyin zamanı var henüz yeni annesiniz güle güle büyütün@MYE#7113257