Toprak_2020 merhaba, bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyordum. yanına uzanarak uyutmaya alıştırdım bu seferde uyku arkadaşı olarak beni benimsedi ve yanından kalktığım an uyanmaya başladı. İlk önce iyiydi hoştu bende dinleniyordum ama bir süre sonra ev işleri yemek ütü beni beklerken yanında bosbos yatmak sinir bozucu olmaya başladı. Önceleri uyuyunca beşiğine koyuyordum. Daha sonra koyduğum an uyanmaya başlayınca yanında yatmaya devam ettim. Her bebeğin huyuna suyuna mizacına göre durum değişir ancak tavsiyem hiç buna alıştırmayın.