
Qizlar bebeğim uyandiginda baktim gozunde böyle şişkinlik var neden oldugunu cozemedim gozunun ustunde ve burnunda cizik var belki cizikle olmuştur ama kime sorsam çizikle boyle şişmez dedi elim ayağım boşaldı görünce ne yapmam lazım? Hastaneye hemen gitmelimiym yoksa gozlemlemelimiyim?