Bom bende 3 ay 11 günlüğüm ama doğumdan sonra 38. Günümde adet olmuştum fazla geliyordu hatta parça parça geliyordu et parçası gibi düşüyordu ve bazen kesilip bir daha geliyordu bu arada sezeryan doğum yapmıştım şuan her ay oldum düzenli olarak ama süresi değişti uzun sürüyor normalde 4 5 gün sürerdi şimdi 6 7 8 i buluyor tabi kesik kesik geldiği için ilk 2 3 gün çok sonrası kesik geliyor