Konuşmadığı ve göz temasında sıkıntı olduğu için doktora götürdük uyaran eksikliği dediler . Ama burada gördüğüm kadarıyla bu şekilde sorunu olan çocuklara otizm demektense uyaran eksikliği var diyip yolluyorlar . Acaba sizin bu aylardaki çocuklarınız nasıl. Ben artık çok korkmaya başladım . Otizm olabilir diye . Bu şekilde olanlar var mı acaba