Nez38 Kızlar bebeğimin bıngıldagi olması gerekenden biraz küçükmüş 6 aydan önce kapanırsa sorun oluyomus başına böyle gelen varmı lütfen yardımcı olun
Aknmsr Nez38 bizim 3 aylık kapandı gittik gayet iyi dedi gelişimi ilerde seyrediyor normal dedi 3.ayda görebiliyoruz dedi
Azizeguney MinikOsman Doktorlar erken kapanması iyi değil diyorlar valla bende nasıl bi sorun olacağını merak ediyorum ama var demek ki bi şeyi
Nez38 MinikOsman zekasinda gerilik oluyor dedi doktor ama korkulacak birşey yok şimdilik dedi beklicez