Ozalmir hayır ilk düştüğünde çok ağladı ve normal bir düşme değil önce kafasını komidine vurdu sonra parkeye düştü Allah korudu resmen yavrumu boynunu vurabilirdi çok kötüydü giderken sustu hastanedede ağlamıyordu ama tüm tetkikler yapıldı temiz çıktı öyle rahatladık. Bence devletin araştırma hastanesine götür çok için rahat etmediyse