Melminnn Kızlar merhaba 2 buçuk aylık bir oğlum var. Uyku be emzirme sürenizi nasıl ayarlıyorsunuz nasıl bir düzen oluşturdunuz? Bebeğim uyanıyor acıkmıştır diye emziriyorum bir saat falan uyumadan önce oyalıyorum sonra aç aç uyumasın diye tekrar emziriyorum. Sadece anne sütü alıyor karnı acıkacak diye endişe ediyorum bu kez de çok sürekli emzirmil oluyorum. Kısacası düzensizlikler içinde bir düzen oluşturmaya çalışıyorum siz nasıl yapıyorsunuz emzirmeyi ne açıklıkta, uyku öncesi mi uyku sonrası şeklinde mi yapıyorsunuz kafam almak bullak bar mi bana yardımcı olabilecekler?
Ozget Melminnn 3 saatte bir emzir diyor benim doktorum. Ama ben kizimin istegine göre ilerliyorum. Mesela aksam 8 de gece uykusuna geçiyor . 8 de emiyo 12 de ben kaldirip emziriyorum sonra 6 7 ye kdr yatiyo gece uykusunu bölmuyorum. Gun icinde de bazen saat basi istiyo bazen 2 3 saatte bir. O sekilde ilerliyoruz. Bu arada benim kizim da 2 ay 22 günlük.
U_H-annesiiii26 Melminnn 3 ay 11 günlük oğlum var ben her ağladığında emziriyorum belli bir düzenim yok zaten kolik bir bebek ve bebekler sadece acıktığı için kalkmazlar bazen anneyi isterler kokusunu isterler emzirmek iyi oluyor belli dajçkkada da emzirmiyorum uyudumu kendi bırakıyor zaten baxen 20 dakika emzirdiğimde oluyor 10 dakikada akşam 7 8 gibi uyudumu 3 3.5 saat bazen 4 saat uyuyor sonra gece hep 1.5 2 saatte bir kalkıyor emmek için ama bu aralar uykusu hafifledi ve çabuk uyanıyor en ufak sese uyanıyor ki sese alıştırmıştım aslında
Melminnn Ozget gece bizde 8 gibi uyuyor 4 saat uyanmıyor dokunmuyorum hiç sonra iki saatte bir emmek için uyanıyor. Ama gündüzleri hiçbir düzenimiz yok bir de gündüz uykuları çok kısa o yüzden gündüzleri zorlanıyorum bende bazen 1 saatte bile tekrar emzirdiğini oluyor ama yanlış mi yapıyorum bilemiyorum
tospikannesii Ozget kaç aylık bebeğiniz, benim bebeğim 2 ay 16 günlük, gece uykusu hiç yok. Gece 4 5 gibi uyuyor, öyle olunca gündüz uyuyor hep. Kafayı yemek üzereyim ben, çok şanslısınız gerçekten 😅
_aliemine Ozget yaa maşallah o kadar saat yatıyorsa😬1 aylık bebeğim var 2 saatte bir geceleri düzenli olarak uyanıyor😂
TYE Ozget çok değil mi ya 6 -7 saat aç kalmıyor mu ? Benimde kızım 2*17 gün ben biberonla vermeme rağmen em çok 3 saat beklıyo kızım😂
Ozget Melminnn yani benimkide bazen gunduz 1 saat uyuyup kalkiyor fakat her saat meme vermiyorum ben. Baska sekilde oyaliyorum oyun halisina koyuyorum anakucagina koyuyoruk onunla oynuyorum en az 2.5 saatte bir olmasina ozen gosteriyorum tabi bazen istiyor 1.5 saatte bir verdiğim de oluyor. Bu birazda cocugun istegine bagli oluyor. Ama gece uykusunu seviyor benim kizim. Ilk gece uykusuna alisirken 3saatte bir istiyodu meme buyudukce uyanmamaya baslsdi bende hic ellemiyorum. Çünkü bende ne kdr kaliteli uyursam o kdr verimli oluyorum bebegime
Ozget tospikannesii 2 ay 22 gunluk. Aslinda benim bebegim dogdugundsn beri uyku konusunda sakin. Gunduzleride hep emzirip uyutuyorum bazen mizmizlanip uyumadigi oluyor elbet her cocuk gibi. Ve aksam 5 de uyanir 8 e kdr ayakta babasıni bekliyor resmen onunla oynar karnını doyurup tekrsr uykuya. Bazen mizmizlaniyo allahim cocuk dogurdugumu hissettim diyorum 😁 ben elimden geldigince hep emzirip besigine koydum dogdugundsn beri sanirim oda pek ise yaradi.
U_H-annesiiii26 Melminnn bu aralar memede çok uyumuyor yani gündüzleri bazen uyuyor bazen uyumuyor dalamıyor bende ayağımda sallıyorum bazen uzandırıp emziriyorum uyuyana kadar meme kalıyor yarım saat bile durduğu oluyor bazen emmiyor emzik gibide kullanıyor gece zaten gözü kapalı emiyor sıkıntı yaşamıyorum çok şükür geceleri ama gündüz değişiyor uyutmam
Ozget TYE gece uykusu da çok önemli çocuklar için akşam sekizde Emziriyorum uyuyor 12′de kaldırıyorum zaten emzirip Tekrar yatmamız biri geçiyor 6′ya kadar falan uyuyor doktorumla en fazla 4 saat olsun emzirme aralığı dedi fakat kızımın kilo alımı iyi olduğu için nasıl ilerliyor san öyle devam edebilirsin dedi
TYE Bizde 2ay17günlüğüz gündüzleri 2 bazen 2 bucuk saatte bir doyuruyorum. Gecede 9 da uyuyor 12 de uyanıyor tekra uyuyo 3 te uyanıyo sabah 6 da uyanıyo. Sonra 1 saat uyuyup uyanıyo yanı 7 gıbi 8 kadar oyanalıyo 9 da doyuruyorum tekrat uyuyo 12 ye kadar falan. Çok şükür bizde düzenli şu sırlar 😊
Ozget TYE 3460 gr doğdu hastaneden ciktigimiz da 60 gr eksilmisti. Ilk ay 1200 gr aldi ikinci ay 1500 gr aldi. Suan 2 ay 22 gunluk son 1 haftadir gece uykusuna alıştı duzene girdik. Sizin nasil emzirme araliginiz kac aylik
Ozget TYE tabi bu arada gündüz sık sık emiyor zaten 1.2 2 yada 2.5 saatte bir. Gunduz zaten dolduruyo depoları benide sömürüyor 😂
TYE Ozget biz 2 ay 18 günlüyüz erken doğduk 2 kg 😊 çok şükür şuan 5.500 du en son . Emmiyo bende sagarak verıyorum sabahları 2 saat en gec 3 saatte bir verıyorum.. gece bazen 2 bazen 3 ya kendısı kalkıyo aslıneq ben bişey yapmıyorum 😊 ama şu sıralar sanki iştahı yok gibi.
Ozget TYE anne sutu alsinda nasil alırsa alsin kafasindayim ben. Geceleri uykuluyken emzirmeyi denediniz mi ? Tabiki bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz ama…masallah kilosuda cok iyi. Erken dogdugu icin mi biberona alisti acaba
TYE Ozget ya denemediğim yol kalmadı emzirme egitimi aldım ama olmadı. İlk ay hep emzırmeye çalıstım somra sagdım ama emmedi . Şöyleçok minikti doktor kilo almazsa küveze almamıs gerekıyo dedi. Bende hep biberom verdım emmemiyp diye gücü yetmedi zaten yavrumun çekmeye. Erken oldgu için hemen sütte gelmedi hemşirlerde biberon verdi alıştı iyce. Aslında birazda tecrubesızlık kımse yoktu yanımda bu pandemıden dolayı eşimde polis benim gurbetciyiz yani tek kaldım ve işte direk biberon verdım hep doysum dıye. Olsun aöa çok sukur atlatık kilo iyi alıyo şükür.. bana zor oluyo ama olsun😊
Ozget TYE evet ya sizin icin cok zor olur gece bile bi tik eeken kalkip sut sag vs. Olsun sagliklari yerinde olsunda bizler herseye raziyiz cok şükür
mummyscuties TYE silikon uçla emzirmeyi denediniz mi ? Ben o şekilde emziriyorum. Benim kızımda başka türlü asla emmek istemiyor.