Mihrican_21_ Hayır canım çok mantıklı aksine,o kadar hızlı büyüyorlar ki ben de kışlık elbise hırka kazak etek vs. aldım kızım 11 aylık ama 12,18 18,24 aldım zaten şuan tam kış olmadığı için mevsimliklerle üzerine olanlarla idare ediyor onları da giyene kadar büyümüş olacak kış sezonu uzun ve malum kat kat giydiriyoruz küçük olmasından sa büyük olması tercihim 🤗 güzel günlerde giysin inşallah.