Papatyasevdalisi Melike15322 2 saatte bir emzirmeniz lazim zorlada olsa kaldirin emsin benm bebegimde oyleydi zor kaldirirdim uyanmazdi aglamazdi cok uyurdu sarilik var biraz bol bol emzir 2 saati gecirme demisti doktor oyle yaptim duzeldi yavas yavas hamd olsun
afs9mart Deletedmom413 39 haftalık yazmısya dogurdugu tarıhı o saman ay sabah sabah me diyo bu diyprum bende