Deniiiizzzzz alyasura Selma Oktay Ergin de var İnan’ın çok çok memnun kalacaksınız enerjisi ve bebeklerle iletişimi harika
alyasura ArasBatu ne zaman için aldınız 1 ocakta gideceğiz bi doktora siz bizden önceyseniz ona göre haber ederdnz 😊
ArasBatu alyasura merhaba gittik doktora baya kalabalıklı en yoğun doktor oydu diyebilirim ilgiliydi biz memnun kaldık Pazarteside tekrar kontrolümüz var
Cmremm Deniiiizzzzz ben bahsettiğiniz doktoru bulamıyorum randevu almak için ? Acaba başka hastaneye mi geçti?