Melike15322 ben de normal doğum yaptım ama sütüm 3gun sonra geldi kuzum duş aldım ama çare etmiyor 3gun bitti süt geldiydi ama az oda oyuzden bebeğim sarılık oldu hastanede yattik fototerapi gorduk oyuzden bence mama kullan çocuğu aç bırakma bana bı akıl veren olsaydı öyle yapardım hiç deilse çocuğumu delmezlerdi sürekli ayaklarını hastanede yatmazdik