KahramanAnne yine şükredin sizinki uyuyormuş, bizimki de atakta şu an ve 8-9 saat ayakta kalıyor uyku uyumuyor resmen 😫 karnı acıksa durmaz ağlar, bırakın uyusun. Bu ayki kontrolümüzde doktor artık uyandırmayın beslemek için kendisi uyansın demişti, bizimki uyumuyor gerçi ama 🤣